Rabu, Mei 22

SKOP SOALAN BMM 3110 (O-O)


Selamat malam..
korang pernah rasa gila x kadang-kadang tu
gila bila rasa sesuatu bende tu x patot
x pato dilaksanakan di dunia
hehe
adoiyai...ayat ape entah
ermm sok aku ade pekse BMM 3110
di mana aku hanya ada masa 24 jam untuk menyelak buku
buku yang aku mau baca
tentang sintaksis
aku rasa yang gilanya sekarang ialah 24 jam
memang gila
( hehe tapi sedar sikir, minggu study week dah lepas )


alah..biasalah aku ni suka buat kerja tergesa-gesa
jadi, malam ni aku nak kongsi dengan siapa 
yang ambil exam sama ngan aku hah

adalah la sikit, 
( ni tekaan aku aje nak mengikut skop tahun2 sebelum ni )

bahagian paling susah sekali ialah struktur :
  • bidang kajian sintaksis
  • struktur binaan ayat
  • binaan frasa adjektif
  • ayat tunggal bahasa Melayu
  • konsep penerbitan ayat bahasa Melayu


perkara yang boleh kelentong kadangkala
bahagian esei :
  • ragam ayat
  • jenis ayat
  • ayat majmuk
  • frasa kerja bahasa Melayu

disebabkan masa tinggal 24 jam
aku syorkan kat semua belaja pandai
jangan belaja banyak
nanti menyesal...kihkih...


nota mulut : aku risau juga tapi belaja kena pandai...
 

Tiada ulasan: