Selasa, Mei 21

PERKONGSIAN BMM 3109 (-.-)

Assalamualaikum
Selamat petang wahai orang-orang membaca
hehe..

kadangkala dalam kehidupan kita x sangka pon
x sangka apa yang akan terjadi pada kita
tu semua rahsia Allah kan
(tup tup aku pat kawin ngan artis popular ke)
haha...

jadi, aku sendiri tak sangka yang aku dapat belajar
belajar buat kek
belajar buat spageti
belajar makan banyak
belajar dalam kehidupan
dan belajar menjadi guru BM...

dulu aku ingat aku jadi peniaga runcit aje
tapi, tak ade rezeki ke situ
( dalam hati nak blaja e-dagang, sape2 ade pertolongan ikhlas? )

baiklah, untuk dipendekkan cerita
esok aku akan mengambil peperiksaan
BMM 3109
MORFOLOGI BAHASA MELAYU

jadi, dekat bawah ni adalah dua maklumat yang ada
maklumat yang ada dalam komputer riba la
(maklumlah, aku ni suka menconteng, x suke menaip)

nah, sesiapa yang nak, amiklah..
( apa yang penting, kerjasama kan )


 
















Daripada korang layan FB je, sambil tu baca benda ni k
 kat sini gak aku nak kongsi benda keluar esei:
menurut firasat aku dan kajian pada soalan-soalan lepas
skop yang keluar dalam esei :
  • Perkataan dan bentuk perkataan bahasa Melayu
  • Penggolongan kata kerja bahasa Melayu
  • Kata tugas bahasa Melayu

oklah, semoga bermanfaat!


notamulut : tongah menyiapkan fail BMM 3109..poning!

 




Tiada ulasan: