Isnin, Jun 16

Hadiah hari BAPA...


Maghrib yang indah bagi aku..
Pernah tak anda rasa yang kehidupan bersama keluarga
Sangat best adakalanya sampai buat kita tersengih
Haha.bagi aku kan..entahlah

Hari ni aku nak kongsi pasal solat jemaah
Sempena hari bapa ni..buat pertama kali
Solat jemaah satu keluarga aku
Yer..memang bagi anda mungkin kami jahil
Tapi memang lumrah zaman sekarang susah nak buat camni
Sebab aku n kluarga bukanlah kluarga alim
Tapi semua tu bukan penghalang
Yang penting hati..
Chewahhh insaf aku..


Suatu hari nanti aku memang nak
Nak imam aku atau bakal suami aku jadi imam
Bila ada ja masa lapang
Sebab geng..solat jemaah tu rahsia
Rahsia rumah tangga..
Insyallah...


Kesempatan hari ni..aku nak beritahu
Selamat hari bapa pada semua bapa2 di dunia
Bakal2 bapa..
Sesungguhnya bapak kita sangat berjasa 
Selagi mereka hidup..kita cuba
Cuba untuk bahagiakannya 
Ikut kemampuan masing2..






Nota mulut : kelakar ajar abah guna enset baru..thanks adik beradik!



Tiada ulasan: