Selasa, September 5

JAMU PUTERI


SALIAPIZAH BT KADRI
( MINI EGEN SAH JP ajp023/05 )

Apa itu jamu puteri ???

Jamu khas untuk kesihatan luaran dan dalaman.

Apa kebaikannya ?

Banyak sangat sampai aku malas nak tulis ni haha
( tunggu rajin aku update kemudian )

Apa kandungan jamu ni ?

Beras, limau nipis, daun pandan, kunyit / kecur, asam jawa, gula jawa, temu kunci, temulawak, garam gunung & halia.

Ni jamu kunyit ker?

BUKAN. Ni jamu superr speciall !!

Berapa sebotol ?

RM 20 sebotol.
Beli lebih sebotol, pengurangan harga ada.

Berapa lama tahan ?

1 botol tahan 2 bulan.
TAPI, kalau dah dibuka hanya tahan 1 minggu.

Rasanya camna ?

Masam2 manis macam jus saja. Lgi2 kalau baru keluar peti ais!

Boleh COD kat mana ?

Bandar baru uda, perling, skudai.

Kalau aku bg kg ( Jelebu, kuala klawang, seremban)

Kalau aku berjalan pon boleh sambil COD tempat berjalan. Senang cite add aku jadi friend fb.

Bawah ni, aku tepek gambar apa yg patot !








Apa2 nak tanya, nak oder meh

wasap 0111-4809522 



mulutmembebel : i love Jp!



Tiada ulasan: