Selasa, November 13

ATUK SAKIT ("-)

assalamualaikumm
salam depavali pd semua yg menymbut
salam satu Malaysia
salam menuju ke Johor...


pagi ni.aku nak share perasaan duduk wad
aku setkt ni x penah la sakit
(bhong betul aku !)
maksud aku sakit yg kne duduk wad lah
tp ade mmbe aku die pnh duduk stu
mse tu umur die ru darjah bpe enth
yg aku igt aku blik skolh
mak ckp kwn ko suk hospital
kne drah tinggi
peghh waktu tu aku x piki kuat mne skit tu
yg aku piki gempak gle die tdo wad
bdk sekolah pon blh kne tdo wad
gle arrr.....
tp aku bukan nk gtau tu
aku nak gtau atuk aku skit
cmne perasaan die..
emm doakan atuk aku sehat sprti dulu
(yelah. aku x kawen ag)
atuk pon xrasa duit gaji aku ag...

piki duit mmg x hbs...


notamulut: dulu mak aku sakit berbulan2 tuk lahirkan aku dn beliau dihadiahi darah tinggi.
                     Cukup ke x jasa aku kat mak aku...



Tiada ulasan: