Sabtu, Disember 8

ALLAH ADA UNTUKKU ♥

assalamualaikum..
aii orang2 kampung..
bila la aku nak dpt duit 5 rbu ni..
heheh untung felda tau..

haha ok2 aku bukan nak cite pasal duit.
aku nak cte orang kampung skang
nie realiti bukan tipu
aku buktinya sebab aku pon org kampung
cume aku ni blaja luar 
kata pendeknya aku hidup di luar kampung sbb blaja

emmm aku harap ni x jdk kat spe2
selain aku..
ye aku sedr aku bukan sebaik isteri2 nabi
tapi aku hanya insan yang melakukan kesalahn
bila aku alpa...

cume aku x sangka sahabat sendri bertanya
"engkau betul2 nk berubah jdik perempuan muslimah ke?"
aku yang tidk ckup kuat sekadar mnjwb
"xdelah..biase2 aje"

malah ade pakcik marah aku dgn tbe2
"ni knp lak ko pkai stokin.ko bkn demam pon!"
aku mulenye malas nk lyn
yelah pkikan usia..
tp bila dh didesak dn dimarah
aku pun "nak tutup aurat x blh ke cik ?"



keadaan sunui ble pakcik 2 blah...




notamulut: bagi aku, perubhn boleh dilakukan skt2 sbb ALLAH ada....


Tiada ulasan: