Rabu, April 24

PERASAAN GURU (-.-)


Assalamualaikum
lame betul aku x update
( dalam hati ko jangan nak kutuk2 aku )

haha... aku bukan ape..
sekarang aku tengah praktikum
mase sebulan aku rase sangat lama
sekarang lagi 2 hari shj lagi aku kat sekolah ni

tu hari ini aku nak share
perasaan seorang guru
semua orang terdidik hasil lelah seorang guru
melainkan orang tu x pg sekolah
atau sekolah ngan mak bapak shj di sekolah

bagi aku ni, walau guru praktikum
hubungan guru dengan murid ni istimewa
bising mane pon dalam kelas
marah n benci budak dalam kelas
tapi bila nak berpisah tetap sedih
wuaaaaaaaaa


ape aku melalut ni...

ok ok aku ade keje ag ni..
cuma aku nak kongsi yang aku akan rindu budak2 ni :






 

Sebenarnya ade lagi anak murid aku
t ade gambar sua aku upload

ok wsalam


notamulut : berpegang kepada sabar untuk mendidik anak bangsa...

 
 

Tiada ulasan: