Sabtu, Februari 22

22 FEBRUARI

Hepi besday to u...
Hepi besday to u...
Hepi besday to u...
Hepi besday to pijot...

Hah alhamdulilah, pertama sekali saya panjatkan kesyukuran saya pada Allah kerana memberikan saya kesempatan untuk mencapai umur ke 20 an ni...chewahhh..

Malangnya tiada sambutan dilakukan..dan macam2 pula yang terjadi pada hari ini..aku berserah segalanya...


Namun benda yang manis ialah aku dapat beri hadiah pada orang bujang yang layak sebab BRIM masuk hari ni kan..hah tu berkat tarikh besday aku tu...emm tp kenapa aku x pat..aku sarankan lah baucar buku pon masuk terus dalam bank nanti tak hilang hehe

Jadi aku harap sekarang ni musim praktikum fasa 3 aku dan AR aku berjalan lancar di samping berjaya menyiapkan kerja khusus dengan elok.

Tahun ni aku teringin sangat nak tahu sapa yang sama hesday ngan aku hari ni. Cuba angkat tangan dan komen sikit..

Nah untuk korang :



Notamulut : ada akak senior dulu di lukut sama besday..

Tiada ulasan: