Jumaat, April 11

REFLEKSI PRAKTIKUM


Allah ... lama sungguh aku tak aktif kan..
Hari ni bila cek email..nuffnang sentiasa ingatkan aku tentang blog

Terima kasih nuffnang...
I luv nuffnang ♥♥♥♥

Baik, petang ni aku nak kongsi secara keseluruhan praktikum :

KEKUATAN :

- Konfomlah aku dapat banyak pengalaman baru dalam dunia mengajar, meningkatkan kemahiran mengajar aku
- Aku beruntung dapat berkenalan dengan guru sekolah yang membantu praktikum aku
- Rumah sewa yang best dan setiap maghrb berjalan cari makan

KELEMAHAN :

- Mula2 aku banyak berfikir buruk tentang guru di sekolah sedangkan semuanya berpunca dari diri kita sendiri
- Masih ada sedikit perkataan inggeris yang aku gunakan semasa mengajar
- Kene tegur sebab tulisan kecik dalam buku rancangan pengajaran harian

CADANGAN PENYELESAIAN :

- Mula bina hubungan baik bersama guru di sekolah
- Ikhlaskan diri untuk mengajar bersungguh-sungguh dan pastikan murid dapat ilmu baru

TINDAKAN SUSULAN :

- Sentiasa tak sabar untuk menghabiskan praktikum terakhir.. huhu


Apalah aku skema sangat hari ni

Apa2 pun..aku berdoa agar semua orang menghargai guru2 anda



Notamulut: Mula sedia untuk posting...


Tiada ulasan: