Selasa, Julai 8

Refleksi hari 1 Internship

Aku datang ke sekolah dengan handbeg..
Puihhh gile lah aku...
Memang aku x prepare ape pon..
Tambah pula bulan pose..

Tapi kan..mmg aku rasa best datang ke skolah
Orang cakap sem akhir ni kene enjoy
Jadi. Aku pon terikut sama..

Baik setakat ni dah dapat 2 program..
Pertama majlis iftar di sekolah..
Kedua program keceriaan perpustakaan.
Dan ketiga masih mencari

Kepada yang akan lalui pengalaman ni
Aku sarankan korang relaks je..
Biar masa yang menentukan.dan selalunya
Sekolah dan senaraikan dah program tuk korang


Jangan lupa pelaksanaan KT jangan tangguh2..
Masuk kelas pon ada..tapi dalam 4 waktu sejam sahaja



Benda yang aku teringat keriangan murid yang pernah aku ajar
Bila nampak aku lalu di luar kelas mereka
Pehh cikgu kat depan mereka tak peduli

Dekat aku. Phewittt...
Haha tapi tolong jangan pasan.
Sebab guru praktikum memang disayangi kihkih


Notamulut : tak berpose sama keluarga lagi. Lebih baik merantau!


Tiada ulasan: