Selasa, Februari 17

Apa yang best tentang 1 murid 1 sukan ?


Assalamualaikum geng

1 murid 1 sukan.. sapa tahu apa benda tu

Hah ko ko ko ko yg tgah baca, bangun!

Apa die..jawab !

Yg lain diam..dengar kawan kamu nak cakap

( haha alamak terbawa2 mood guru pulak )

Sori geng huhuhu 

Oklah 1 murid 1 sukan ni kira macam permainan dalam koko

Kokorikulum sekolah

Benda ni saranan kerajaan untuk pastikan setiap murid di Malaysia

Tahu, kenal atau mahir sekurang2 nya 1 permainan

Tak kisah lah budak tu atlet ke atau kaki bangku

Atau robot..diorang ni ada hak untuk masuk dalam 1 murid 1 sukan

Hahhh tu dia baq hanggg !!!

( sambil tgn letak atas bahu )

Pagi ni aku baru je selesai 1 murid 1 sukan

Dan aku mmg takkan lari dari permainan bola jaring

Yearghhhh go go bola jaring

Rindu gila aku nak main..skang dah tua bangka 

Semput juga lah kan hihu

Baik..pagi ni aku nak share lah kebaikan 1 murid 1 sukan

Antara kebaikan yang aku alami dan nampak sendiri :

● kehadiran murid pasti akan datang semua.. sapa yang x sukakan main 

beb..? Lagi2 murid ni diorang sangat suka walau diorang x pandai 

main pon.

● semua orang akan berpeluh. Murid berpeluh apatah lagi cikgu yang 

dah memang tua bangka cam aku ni hehe..konfom peluh..dan tu juga 

merupakan hasrat 1 murid 1 sukan juga supaya orang bersenam.

● hubungan guru dan anak murid yang tak di ajar dalam jadual waktu 

pon dapat dieratkan.. sebab dalam permainan ni murid akan bergaul 

dengan murid lain tahun..jadi muafakat lah.

Hahaha adoi sori lah aku kongsi benda ni..

Mungkin tadi aku hepi sangat dapat main bola hehe

Okeylah jom kita meneruskan kerja masing2

Doakan aku menjadi seorang guru yang ikhlas

Jadi guru senang. TAPI UNTUK JADI GURU YG IKHLAS SUSAH

ok wsallam




Nota mulut : esok balik n9..yehuuuu


Tiada ulasan: