Ahad, Ogos 23

Fakta tentang WANITA ?


Selamat petang geng..

Fuhh berkurun seyyh aku tak update blog

Siyes busy ko.. ( sambil tangan letak atas bahu )

Tapi yang pelik tu aku tak tau apa yang busy

Ohh ye x ye, laptop aku dah rosak 2 minggu

Tu antara alasan aku tak update gak

(Auwwww siut burung ni..berak terabur )

Okey..pada suatu hari 

Aku mendengar radio tentang cermah agama

Tajuk aku tak ingat.. yelah style masuk telinga kiri  dan keluar balik

Orang tu terangkan pada bapa2 yg ada sekarang

Jangan memilih calon menantu ko sangat

Jangan hanya biarkan anak ko kawin dengan orang kaya saja

Bila ada seorang lelaki muda datang kata nak berkawin dengan anak 

Jangan terus persoalkan duit die ade

Kalau kaya, ilmu agama ada dll..bertuah anak ko

Kalau tibe2 orang tu miskin.. keje basic 1000..tp solat..ko terus reject

Dan menyimpan anak ko trus agar berharap satu hari nnti ade lah yang kaya

Hahhhh masa nila aku dengar fakta tentang wanita tu

Korang mesti dah scroll laju nak terus baca kan kihkih

Okey fakta yang diberi :

WANITA BERADA PD ZAMAN KEMUNCAKNYA AWAL 20 AN SEHINGGA UMUR 25 TAHUN..

TETAPI LEPAS SAJA 25 TAHUN..ZAMAN KEMUNCAKNYE MENURUN ... 

TETAPI PADA UMUR 35 TAHUN KE ATAS ZAMAN KEMUNCAKNYA NAIK KEMBALI..

hah..waktu ni trus aku piki apa yang terjdi di sekeliling aku..

Yup. Memang ramai yang berkahwin sekarang.. smpai 1 pon aku tak p kenduri

Dan yup..patutlah wnita yang dah kawin ade yg curang dengan suami kalau x cukup belaian dan seks.. sebab umur nya kebanyakannya 35 tahun ke atas..

Ermm.. aku mmg ingatla orang tu bg fakta tu..malangnya aku x ingat nama die

(Style dgr tak dengar sje huhu )

Tapi bagi aku tu terpulang la pendapat masing2 kan..jangan percaya sangat...

Cuma..ya..jangan piki duit pada menantu..tu je..

Bila jodoh datang..semuanya dipermudahkan..aminn


Blah lu..ade perhimpunan lak!

Notamulut : laptop laptop...


Tiada ulasan: