Ahad, Julai 5

KATA-KATA LEBIH TAJAM DARI MATA PEDANG


Selamat malam..

tumpang lalu... ( sambil tunduk pala dan badan )

oit oit oit anak spe tu ??

kemain sopan.. baiknyeee berkenan aku !!

hahaha hah, itulah orang Melayu

penuh sopan santun

( arghh adoi...siut sapew baling batu kat gua ni )

okey okey... tajuk aku


KATA-KATA LEBIH TAJAM DARI MATA PEDANG

Maksudnya, sebelum berkata2 tolonglah fikir

fikir beb fikir, jangan main lepas ikut mulut

sakit die boleh bunuh orang oooo!

benda ni memang aku akui,

aku pun selalu terlepas cakap.. dan mungkin ada terguris

tapi,benda ni jadi dekat aku...

cito ehhhhh ???????


pada suatu petang yang hening ( bulan pose )

aku, dan dua orang lagi geng berbual

bual punya syok cite pasal kuih raya

kemudian, aku pon bangun nak amik buku tulis untuk ditanda

kawan aku ni pun, tanyalah

ehhh ko pakai saiz baju ko ni ape ?

aku : entahlah kak, baju ni akak sy punya

( ok, tulah aku, baju kurung bukan aku minat.. aku memang pakai,

tapi kan aku guru PJ, jdik kurang pakai, dan kelemahan aku,

kalau beli baju kurung semua lebihan dr akak aku, sebab die 

tak muat, tersalah beli atau sengaja beli!! hehe sebab bila aku

cari sendiri bju kurung dekat kedai, aku pening pala, last2 

tak beli )

haritu pulak, baju kurung aku pakai tu agak singkat

tapi corak dengan kain sama jadi, tak ketara lah

so, depa gelakkkan aku, dan nasihat aku suh belajar jadi perempuan



allloooooo????? aku ni pmpuanlah ok.. ayu..lemah lembut

( arghhhhh kuang asam,, sapa yg baling ni ! )



tiba-tiba

TIBA-TIBA.....

ehhh, akak tengok kan, ko punye semua baju kurung 

SEMUA CAM BAJU ORANG 40 AN.. AKK TENGOK PUN TAK BERMINAT!!

( plus muke yang sgt jelik dan sinis pandang aku )

apa lagi, aku terus pandang sapa yang berkata-kata tu

termasuklah geng berbual aku tu

seraya tu, si cengkerik pun masuk bilik guru


KRING KRINKKK KRIKKKKK


aku hanya tersenyum dan kata biasa lah kak, 

memang nafsu sy camni ....

salahke aku pakai camni sampai die sakit hati..

ya, aku rasa takdelah aku berbogel..

cuma kain baju aku je corak2 lama.. aku bukan kaya

dan aku masih kemas..bukannye aku pakai baju tarzan



damn !!!!!!!!!!






notamulut : jaga mulut, hati orang susah nak maaf oooo.. 




5 ulasan:

Siti Aisya Ibrahim berkata...

xpelah, jgn pikir org lain...jnji kita berbaju, sudah... kann...cheer up! :D

Fadzi Razak berkata...

Orang yang tak jaga hati orang lain ni biasanya kurang kasih sayang Allah. Hahhaha. :p Sabar je la okay?

Jemput join giveaway http://www.fadzirazak.com/2015/07/giveaway-blog-fadzi-razak-launch-2015.html. 12 pemenang dicari!

Unknown berkata...

siti aisya : sib baik saya pakai baju, kalau x, mau orang tu pindah tempat keje kihkih


Fadzi razak : huhu sabar ni.. sabar..fuh fuhh

Anisah Abdullah berkata...

takpe.. banyakkan bersabar..

Acuyuhan berkata...

folo u, folo me back