Selasa, September 29

Tarikh keramat sepasang suami isteri


Assalamualaikum shabat2 semua..

Fuh fuh fuh berkurun lama

Ku rasakan, cintaku padamu

( adoiii kuang ajo cicak ! )

Busuk betul taek cicak...

Dah lama sebenarnye aku tak update blog kesayangan aku ni

Sangat busy yg aku sendiri tak tahu apa yang busy

Hurmmmm mungkin sebab aku dah bertukar status

Yup..aku terus pada tajuk aku

TARIKH KERAMAT BAGI SEPASANG SUAMI ISTERI

Alhamdulilah aku telah diijabkabulkan dengan suamiku

Walinya abah aku sendiri

Hua sedih je masa akad nikah tu

Hua hua hua  nantila aku cte pasal tu

Tu malam ni ringkas saja

Tarikh keramat tu bukan maksdnye malam pertama

Bukan maksdnye trikh pertama kapel

Dan sebagainye

Tapi bagi aku..tarikh tersebut ialah tarikh nikah

Saat lafaz akad nikah tersebut sah

SAHHHHHHHHHHHH..mse tulah trikh keramat sepasang suami isteri

Dan aku sudah pada 18 september yang lalu..amiinnn

Doakan hubungan kami berkekalan dan bahagia selama2nya

Dan juga dimurahkan rezeki

Bagi sesiapa yang sama tarikh dengan kami..

Tahniah !!! Selamat pengantin baru !!



Notamulut : kehidupan suami isteri menjalani kehidupan PJJ plak ! 


Tiada ulasan: