Sabtu, Julai 28

(-,-) kehidupan di tempat belaja

asslamualaikum...
selamat tengahari...
selamat hri panas...
selamat berpuasa
(wajib bg yg berpuase je jwab)



Waktu mcmni memg sesuai sangat kalu kte rehatkan diri
dengan cara menidurkan diri
walau aku dah cuba yang keberapa kalinya
tetapi masih tak dapat lakukannya
lalu aku pon mula dapat idea
(peh...tulisn cm org biul)


oklah,hr ni aku nk cte skit pasal kehidupan aku blaja
tmpat aku blaja mmg sentiasa jauh dari rumah
tak tahu lah pulak sebab apa
mungkin mak bapak aku dh maleh jaga aku kot
takpun sebb aku ni jahat sangat kot
( hakikatnya nk elakkan aku dri kene culik aje hehe)

lepastu, aku nie sentiasalah bernasib malang
dengan menjadi seorang perantauan

hdup aku sentiasa merasai perasaan itu
yg peliknya aku x bosan pulak sebb selalu aje menangis
lau tgh rndu
haha
oklah,,aku dh melalut....
kt sambung eh pasal kehidupan belaja aku:
bermula pd hari isnin hingga jumaat aku akn sibuk
dengan kelas
buat kerja harian, atau buat kerja fail
atau buat projek atau buat kerja yang pensyarah suruh
aku pun x kesah sebb masa 5 thun setengah
akan berlalu dengan cepat

TAPI, bila tiba hari jumaat petang hingga ahad pagi
kehidupan aku menjadi suram
semuram wajah isteri yang kehilangan suaminya
(chewahhhhh...)
yelah, cuba korang bayangkan
kawan2 semua balik umah
(yelah, umah diorg blhlah dikatakan dekat)
pastu aku nie duk mkn sorang2, borak sorang
kre nsb baik gak adelah 2 orang ke 3 org kwn aku yg x blik
bleh jugaklah bork2 bodoh ngan diorang
ermmm time nie lah aku rase 5 tahun setengah lambat gle nk berlalu
wuaaaaaaaaaaaaaaa........................





notamulut: aku ingat balik, harapan abah n mak..insyallah....(^o^)


Tiada ulasan: