Khamis, Ogos 2

NAK BALIK RAYA (*o*)


Asslamualaikum...
selamt berpuasa kepada semua umat Islam..
selamat berpuasa pd keluarga ku di kampung..
di ngeri sembilan..
kakakku dan keluarganya di sepang..
abgku dan keluarganya di n9...
dan bla..bla...bla.......
hehe..............

sebenarnya aku nie baru balik dari tesco..
tesco ni mmg tempt tuk aku berbuka yg cepat lau
time aku blaja ni
sebb tempatnya sekangkang kera aje
hehe
diteruskan ceritanya..
aku dah beli baju2 raya untuk anak-anak buah aku....
diorang lah permata hati aku hah
(yolah, x do ank, lau ado ank, aku biarkan je diorg!)
hehe...
beli2 punye beli, tup2 duit x cukup di poket
nasib bk x kene marah kat casher
(x do die nk marah, sbb aku dh wat kire2 kat nset)
hehe
 oklah....kat bawah ni aku nk tunjuk baju2 yang aku beli....

ni kameja untuk anak buah yg pertama, Syabil Ramadhan :


pastu anak buah aku yg kedua ni yg satu2nya perempuan,
 Hasya Kairina:
(aku beli 2 untuk die nie 2 baju tp yg baju sejuk tu x tau nk dipakaikan bile)



seterusnya, anak buah aku yg ketiga nilah yg aku x sempt nk beli lg
duit acu kehabisan td..hehe
t acu belikan ehhh,t acu postkan..
hehe..

pastu anak buah aku yg baru masuk dlm keluarga ktorg,
Muhammad Aqil Aryan
(die ni ank dr abg aku, yg 3 org yg atas tu dri kakak aku)






alhamdulilah,aku gembira sangat..
cume, aku berdoa supaya aku sempat
bersambut dengan keluarga aku.



notamulut: bju sorg ag ank buah aku x beli,t acu belikan ehh (^-^)



Tiada ulasan: