Sabtu, Mac 2

TANGANI KERJA YANG BANYAK ( -,- )


Assalamualaikum..
pe kabo korag..
lame betul aku x conteng dlm ni
dan idea ni datang tatkala hati yang mula tertekan
( wahhhhh salahkan org, berdosa, so salahkan diri sendiri)

sememangnya ketika belajar ni banyak kerja
macam aku jugak
aku ade kene uruskan program di luar tajuk khursus 
ade juga urus program yg memang dalam tajuk kursus
ade juga asaimen kene buat
ada juga fail peribadi yang kne update selalu
ade juga hati yang perlu di jaga..
( hati sendiri atau hati org lain )
semua benda ni akan jadik lagi tertekan bila kte x wat pengurusan
maksudnya pengurusan dari segi kerja dan masa




ermmm bagi aku sendiri, aku suke buat kejer sederhana lewat
haha maksudnya bukan last minit dan seawal dpt keje
aku buat time tengah2..
tp kebanyakan guna kumpuln time bekerja
dan itu memg menguji kesabaran kte
dalam masa yang sama mengajar erti kerjasama
( apa yg penting,,,, ikut kekuatan sendiri )


ape benda lah aku melalut ni kan..
mm aku cuma nak share tuk uruskan tekanan
benda yang korang perlu wat:
( sebagai pelajar mcm aku lah sesuai cara ni )
1. terima aje tugas yg diberi ( ikt kempuan)
2. buat penanda kerja tampat kat board
3. susun masa buat kerja harian dengan kerja kursus
4. jangan gabra bila tibe waktu anta, teruskan je.
5. senyum
6. senam
7. tido cukup
8. relaks aje ketika buat kerja dan ikut mood kerja
( maksudnya, set mood sekali ngan masa anta)




ok bye...selamat maju jaya


notamulut: aku suka kerja banyak sem ni sebb x sabar nak habiskan waktu belajar....


 

Tiada ulasan: