Jumaat, Jun 28

JANGAN DISANGKA AIR YANG TENANG TIADA BUAYA...(-.-)


Assalamualaikum..
buaya-buaya sekalian
(hehe rakan-rakan sekalian)
aku tibe2 dapat idea nak membebel pagi2 ni
sebab aku tak sangka
hal yang kecik menjadi besar
yelah,korang semua bayangkanlah
aku pergi ke kelas memakai baju kurung
(x kan bogel lak)
dah lah kai ju kurung, pakai tudung
(amin..aku dalam rahmatNYA)
masalahnya sekarang, warna baju kurung 
warna aku pakai hari ni warna biru laut
tudung pon mestilah biru
(biru bunga-bunga kot tudung)
baju aku garis menegak n ada sulam
jadiknya, ade masalah ke..
maksud aku gabungan aku pakai
yelah,,alkisahnya adelah sahabat berkata
amboiiiiii...birunya!

dalam hati aku menjadi runsing
dahtu xkan nak gabung baju biru dengan ungu
atau warna merah
atau warna kuning
emmm mungkin aku x pandai memainkan warna agaknya
hahaha ada aku risau?

walaubagaimanapun,, aku nak kongsi kehebatan warna biru
biru ni selalunya dikaitkan dengan ketenangan
ketenangan yang kadangkala dikaitkan dengan laut
kalau warna biru digunakan untuk logo
mesti dikaitkan dengan perpaduan
aku pon tak tau kenapa
hehe

nah cube tengok gambar di bawah:











ape korang rase?
cantik? tenang? wow!....wah.....
( tu semua maknanya biru pada pandangan mata )
ni apatah lagi si pemakai warna biru
macam aku ni hah
 x dapat nak diungkapkan dengan kata-kata
subhanallah...



nota mulut : setiap warna ada fungsinya pada emosi kita.
 

Tiada ulasan: