Khamis, November 21

CUTI KEMBALI


Assalamualaikum...
Lama btol aku x update blog kan..

Skang aku tengah bercuti..aku cuma nak kongsi sesuatu
Bila korg cuti korg wat ape
Tdo puas2 dan bangun waktu tengahari
Makan sedap2 dan menghiburkan hati
Klua dengan kawan2...
Kelua ngan isteri atau suami
Kelua dengan rakan tenet...
Pastu kita gelak2..gelak dan terus gelak


Ade x mase tu korg pikirkan perasaan mak abah
Bagi yang ade mak abh lagi..
Luangkanla cuti semester anda bersama keluarga

Dan tulah yang aku tgh buat skrg
Walau ade kla aku trse hti ngan tindakan mrk
Aku terasa diplih kasih
Tapi biarla kt pendam dan menangis sendirian
Sebab mereka ibu bapa
Yang saat ini hnya perluka seperkara
Perhatian anak2...




Pergh! Gile ke aku ni...
Oklah selamat bercuti...

Notamulut: bapak perlukan perhatian, emak dahagakan belaian si anak...




Tiada ulasan: