Khamis, September 25

Malam pertama (^_*)

Alhamdulilah..
Dalam masa 2 hri setgh je barang dh smpai
Yuhuu.....hehe

Ok buat yang baru baca blog aku
Meh aku cite sikit dengan jelas
(Mmg sebelum ni aku x penah cte lagi rsenye hehe)

Baik..aku dah ushar lama benda ni
Gaia double stem cell drink !!!
Benda ni mmg syok kandungannya
Bagi aku..walau pompuan tu ganas ke lemah lembut ke, diorang mesti piki pasal kecantikan kan ??
Lagi2 lah aku ni yang semakin lama makin muda haha..
Oklah..jadik dipendekkan cerita nilah malam pertama aku makan benda ni..
Rasanya agak sedap..tapi x sabar nak tunggu hasilnya nanti
Harap2 kshtan luar dan dalam aku terjaga..tulah motif aku
Bukan sekadar cantik tapi yang penting tak perlu suplemen atau make up2 atau apa saja..
Sebab semuanya telah dibantu oleh...


Taraaaa...gaia double stem cell drink
(Chewahh melalut ape lak aku ni )
Dan tolong abaikan alas meja yang koyak rabak tu
Tu tmpt blaja aku punye meja..aku manfaatkan betul2

Dan yang bestnye dapat free gift huhu

Notamulut : yang penting kawal stress..

Tiada ulasan: