Isnin, Mac 2

Fenomena buli!


Bro bro bro tepi sikit

Ketepi aku cakap!

Kuang ajo ko kan, baru sampai dah berlagak!!!

( kalau sebut buli mesti kita piki situasi ganas camni )

Hehe hah sampai aku lupa nak bg salam

Assalamualaikum wbt

Aku hri ni nak citee lah pasal buli

Fenomena buli ni bukan hanya terjdi pada murid2 je

Cikgu2 pon ada hah

( gua x nak lah kata apa )

Sebenarnya post kali ni cuma aku nak bg semangat pada orang kena buli

Tak kisah la sapa2 pon

Kalau cikgu baru sama cam aku ni pon boleh

Dah nama pon cikgu baru kan

( tangan letak atas bahu..kihkih )

Apa yang perlu korang buat kalau kena buli :

● report polis kalau teruk

● melalak bg hilang perasaan sedih

● teruskan hidup..keje ko buat..keje tambahan buli ko buat..tp pentingkan dan dahulukan mana yg penting

● ingat mak bapak

● belajar ikhlaskan hati

Kak, sup sayur pedas siap!!!!

Opsss alamak..menu bungkus siap dahh

Oklah...aku caw dulu..sori post entah pape..

Cuma yg aku nak korang paham

Pedulikan buli tu, teruskan kehidupan..sebab diorang cemburu !!!


Notamulut : aku kuat demi niat aku bekerja..insya aalah.




Tiada ulasan: