Isnin, Julai 18

UMMU AQILAH ♥


Tong ting tong !!!!!

Siapa di dalam ?

Aku di luar !!!

Adoiiiii... ok2 lah oklah aku mengaku

Blog dah penuh dengan sawang labah-labah

Huhu.. bukan ku sengaja melarikan diri

Bukan ku sengaja mendiamkan diri tetapi

Tetapi aku tidak cukup tangan untuk menaip

Tambah pula laptop yang rosak dan belum sempat dibaiki

Hehe.. okeylah pendek kata

Aku cuma dah selamat bersalin pada 7 hb 6 yang lalu

Dan sekarang masih berpantang 44 hari

Di mana hari rabu ni habis pantang yeeee

Anak aku girl dan alhamdulilah.. 



Namanya ummu aqilah bt azlanshah ♥

Selamat datang syg ke dunia

Di kesempatan ni..aku nak ucapkan selamat hr raya

Maaf zahir batin 2016 ! 

Haha punyala dah lapuk ucapan

Dahla xde idea lagi nak kongsi

Okey jumpa di lain catatan





Nota mulut : perasaan jadi mama memang teruja. Alhamdulilah



Tiada ulasan: