Selasa, Mei 8

BERDIAM LEBIH BAGUS =(

selamat malam...
assalamualaikumm...
( * o * )


..................................................................................................
..............................................................................................................
.......................................................................................
..........................................................................................................
( mmmmmmmmm....... serba slh la nak ckp............. )
( berdiam lg bagus kot..........................emmmmmmmmmmmm )

tp x silp aku ni tulis, bukan cakap kan?
betul x weh?
ye ar, aku tkot dosa lak lau yg kelua dr mulut aku bnde jahat..
( perghh, ayat org alim ! )

dipendekkan cite...
aku sejak 2 3 menjak ni mengalami masalah kelas ganti yg menggangu minggu study week aku
ye ar.....aku kan belaja
dn mse bnde nie jdk, aku dh berbulan x blik kg..
pastu, ade lak pensyarah tue nak wat kelas bodoh
( astaffialzimmm,,, komputer yg taip! )

pastu, ajk subjek pun mula tugas untuk membantu...
mlm nak p jumpa pensyarah, aku telah memberi cdgan yang plg baik untuk dak kelas aku
baik bg org perntau mahu pun dekat
tbe2x minah dak kelas aku sorg tu tnye x puas hati
( emmmmmm, die ni mmg mslah...aku mmg x blh lame ngam die nie )
( yg aku germ, semua org bengang ngn die, tp x mula langkah! )
nk aku jugk buat silat....

.........................................................
............................................................................
( selesai mencarut )

pendek kata, aku tetap akan blik kg aku....
aku cuma terkilan
aku rase aku dh cukup backup kawan kelas spnjang jadik AJK
sem ni je aku jdk PK, mmber AJK cm gmpang
ermmmmmm
.................................................
( ermmm entah, aku pndg blik diri aku..... )
dn akhirnya, aku sedrkan diri, terima jelah.....
sebb tue berdiam lebih baik!



ok, dh pent taip...
korg pun lau ngah bengang, korg jgn carut lbh...
senyum aje ( wlu konfom senyom ko mcm tenok )
salamm.....




notamulut : setiap apa yg terjadi pd kita mungkin disebabkan keslahan kita dahulu kot..
ALLAH je tau...


Tiada ulasan: