Sabtu, Mei 5

FUHH.... NSB BAEKK!

salam tengahari pd semua...
( fuhh nsb baik aku ade mood nk conteng hehe )
( nsb bk gak kwn aku tu x wat hal hari ni )


fuhhhhhhhhhhh......
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.......
perghhhhhhhhhhhh.......
( bongok jer, nme je org islam,,ptot ckp ALHAMDULILAH....... )


aku rasa aku lah org bernasib baek hr nie,
aku bangga gile lah, hr sabtu aku menjadi
hari yang sangat bahagiaa..
hahaa
hahahaaaaaabhaaaaaaaa ( gelak cm monyet )




x delah...cite nyer semalam..
adalah kawan aku tue, die mempunyai perangan yg ada hangin
mksudnya, lau angin monsun die dtg, semua org salah,
lau angin kutub dtg
semua org die tegur...
( korg ade kwn cmtue? )


tup2x..start mlm td die wat hal, dalm semester
ni x penah lagi die buat hal..
tp smlm agak kencang aku dibuatnye
tdo pun x nyenyak
ikt hti nk je tdo mati, tp 2 lah aku nie x boleh ar.....
t aku blja ilmu kebal..
aku mula pki yg hari minggu aku akn diganggu oleh kerana die sorang...

endingnya cite, aku pujuk p mkn tengahari td...
terus ok kawan aku tue..perghhhhhh
dlm hti aku nie berbunga2x beb
aku mmg bersyukur lah, sbb strategi aku yg pertama menjadi
x kene marah beb
( wlaupun awal2 dh kne jelingan mata yg tajam dn muka yg hampeh! )


tp tula, aku sedaya upya cube mengekjas dri aku dengan
persktran aku skang
bkn je ngan pkok bakau, ngan laut, ngan angin, ngan haiwan,
ngan sampah,
tp gak ngan org sekeliling..... terutama kawan

bak kata pepatah, RAMBUT SAMA HITAM, HATI MASING2X....
( 2 pon, lau rmbut org tu x diwarnakan cm rmbut org zmn skang,
x pun, org tue dr bayi dh rokok,
warna hati die msti putih nk mampus )




notamulut : biasakan diri anda dengan persekitran yg anda duduk skang. jgn ingat semua org suka dengan kita... malas nk kte, aku munasabah diri aku sndri.. (^-^)

Tiada ulasan: