Sabtu, Mei 5

KORANG PIKI AKU BERSUNGGUH-SUNGGUH X (*O*)

assalamualaikum....
( masuklah, nak kuih ke nak duit? )
( chehhh, teringat raya ! )



Dah sekian lama n berabad lama aku x menaip benda alah ni..
ni semua sebab sorang tokoh buku yang boleh aku katakan sebagai ulat buku (bg pandangan aku je!)
yang menyuntik inspirasi kat aku untuk bersemangat dalam menulis blog ni..
kadang-kadang aku pikir, btul ke nie, aku suka wat keje
hangat-hangat tahi ayam, nseb baik x de pepatah yang paling buruk lg yg aku tau..lau x pepatah tue aku nye perangai lah tu..
tp tuelah, bila dah sampai masanya,, aku tetap aku..
mungkin berpeluang wat buku free ker?
( cam gampang! entry yg pertama dh berangan bk wat buku sendiri )

pokok pangkalnya...terpulang pd diri aku sendri..
tp semuanye pun terpulang kat korg gak
KORANG PIKI AKU BERSUNGGUH-SUNGGUH X?
( penuh tanda soal yg misteri smpailah blog nie terkubur jua nanti, baru tau jawapan! )





notamulut : pd sape2x yg baru hendak mula atau baru je niatkan untuk melakukan sesuatu dlm hdup anda, jgnlah berperangai seperti
hangat-hangat tahi ayam sahaja..
( aku kene lebih wangi dri perangai korg ) haha




salam...

Tiada ulasan: