Ahad, Mei 20

KECEKALAN YG MEMBENCIKAN =(

selamat malam...
asslamualaikum w.b.t....
( eiiiiii, dush! dushhhhhhh.... arghhhhhh... ketuk pkai slmut! )



aku memang tak paham mlm nie
aku rase dh pagi dh skang, hbs waktu tdo aku!
patotlah berat aku bertambah...
haha....x psal2x je ekkkk

baiklahhh, sebenarnya aku nk berckp pasal satu bende nie
die bukan bende lah, die bernyawa
die boleh makan, dan boleh hidup beranak pinak...
dia ada kaki yg cantik, mulut pun mcam JLO dah hah....
tp satu je yg aku x berkenan pasal die nie
pasal...
kecekalan die yg aku benci gile sejak aku mengenalinya..


ermmm, memang nmpk aku ni jahat ek
yelah, sft kecekalan tu memang baik, suci, bersih..
tp ada gayanya..
maksudnya kene tempatnya...
mcm bnde ni, bagi aku ptot mampus aje...
aku dh guna mcm2x cara dah...
ketuk, lempang, bg penerajang tp semua tak lut!
yg aku x phm aku bg racun kat sekitar die pon leh hidup lagi!
perghhhhhhhh berdengung mmbe nie...
tu yg smpai skang tak boleh tdo......wuaaaaaaaaaaaaaaaa
kecekalan die tak patot......



pura2 tdor walaupun ade bunyi kat telinga
(^o^)
slamat malam



notamulut : seekor nyamuk yg penuh cekal hngga buat aku benci keturunannya....

Tiada ulasan: