Sabtu, September 29

ADAKAH UJIAN TIDAK MEMBEBANKAN (-.-)

Assalamualaikum wbt..
semoga anda semua berada dlm rahmatnya,, Insyallah...
 
Malam ni, aku masih tertanya-tanya lagi
betul ke, dan betul ker mak bapak aku x sayang aku
tp aku tau, jawapannya mesti tidak, walau ada suara setan
SETAN memg!
 
tp perkara yang sma terjadi pd hari ni, bila pergi
pergi dengan penuh harapan, dengan senyuman
pergi dengan rasa berlapang dada
tibe2 baki masih sama, mengapa ek
mengapa, dan akhirnya jawapannya berlaku pd pihak abang
abang yg sememangnya aku tak rapat
tak rapat untuk meluahkan apa yg terbuku
tp aku tau die dah buat yg termampu
mungkin MESIN yg bersalah
 
 
Ya ALLAH, selama 3 tahun ni, tidk pernah lg aku diuji sebgini
diuji dengan tiada duit di poket
malah di bank jugak ketika belajar ini
aku tidak kisah sekiraya berlaku ketika di rumah
tetpi di Pinang ini, ya ALLAH....
 
aku juga sedar seperkara yg aku sellu buat
perkara yg mmg aku nk jauhi
tapi tidk, mgkn setan bnyk sangat
aku hanya ingat pd ALLAH bila ada ujian yg berlaku,
ttp bila gembira yg mendatang
seratus meter aku lari drpd ALLAH
sedangkan gembira itu juga ujian
ujian yng aku x sedar......
 
 
Wasalam...
semoga kamu semua tidk jadi seperti aku.Aminnn....
 
 
notamulut:dunia telah mmbuatkan aku alpa (-.-)
 

Tiada ulasan: