Rabu, September 5

MENGAPA BILA BELAJAR, ADE TUGASAN?

Salam...
selamat pagi (*0*)
ape habaq kengkawan yg telh aku tinggalkan..hehe
 
oklah..cume nak berterus terang, aku sangat2 busy
membuat asaiment skang..
sangat2 busy
bukan sebab ape, time cti raya aku x wat
( ye ar mmg x logik, time raya nk buat keje)
aku rase mcm org gile aje,
atau mungkin aku memang gile
tp aku bukan cakap apelah, time cuti tu, mak bapak
aku tabik aku kot
 
bhaaha..korg nak tau aku wat camne
bukak satu meja belajr,
letak laptop, susun buku tinggi sampai atap...
pastu buat2lah wat kje, tp sambil ngok tb
hehe disebabkan itu, aku x la dipakse untuk buat
mcm2 kat umah..
( ya allah, ampunkanlah dosaku )
 
oklah, hri ni aku nak kongsi pada semua mengenai
pengalaman kite buat asaiment
jujurnya.aku lebih suke asaiment individu berbanding kumplan
bukan ape, elak diri aku dari mengutuk member
ado yg jenis goyang kaki, ado jenis buat2 lupe
n plg aku benci jenis yg tangguh2 dr waktu nk anta
sbb bg aku menyusahkan aku untuk mengumpul semua,
print semua
semuanya akan terjejas arghhhhhhhhh
 
 
oklah aku nk smbung kelas
salam....
 
 
notamulut:aku lebih suka berdiam diri berbanding nk marah,tp aku akan sakit mental!
 

Tiada ulasan: