Jumaat, September 28

(*o*) AJAIB!

Assalamualaikum wbt...
selamat mlm n salam BM!!!!
 
aku rase x sampai sebulan aku x update,
tp memang ajaib
ajaib btul
tp aku rase sebb bnde nie elektronik kot
hehe apsal cepat sngt berubah blog ni
paparan die laen gle, ke aku yg ketinggalan zaman nie
 
emmm tkpe2, biar aku pikir sendiri
malam nie aku nak share satu bende yg aku tak
boleh bayangkan
bende ni sebolehnya aku akan elak untuk buat
tp untuk beberpa hri ni,aku wajib buat lau nak hidup
(sedih gak nk cter, tp pengajarn tuk korg gak!)
aku kekeringan duit, yer mmg aku tgh blaja lg
(bukan sekolah mngh)
jadi, aku wajib mintk bapak aku untuk masukkan duit
yg selama 3 thun aku blaja, aku x penh mintk duit kat beliau
(yelah, kan dh dpt tp buln elaun)
so, masalah ni berada dlm otak aku selama seminggu
dn akhirnya, bila duit tiggal RM10 di bank, bru mintak
last2 abg aku lak mask lewat petang yg
mengakibatkan aku pergi ke ATM x do pape
perghhhhh berkilat mata gua....
rase guruh betul hati ni hah
 
em kdg2 pikir yg aku ni menyusahkan keluarga ke
emmmmm tp bila pikir balik, x mungkin
xkan mak bapak aku x syg aku
 
 
 
klah..sambung buat keje..
gud9....
 
 
notamulut: x baik beprasangka buruk dekt ibu bapa..
 

Tiada ulasan: