Isnin, Januari 21

AKU GEMBIRA o_O


assalamualaikum.
selamat pg...
aiiii
( eh over btul den pepagi ni ek )

pertama skli, sori sangat sebab dah lama x update
yelah sem ni aku kene pindah blok
wireless wat hal..semua keje aku tergendala
tp xpe aku ttp relaks menghadapinya
hehe...
ok2 aku nak cite yang berat aku berjaya turun 2 kilo
yeye
wuuuuuu
wahhghhg
( haha aku dah biul )
ni semua berkat aku cube untuk x mkn mlm lngsung
hanya minum air putih
dan aku cube libatkan diri untuk jogging
dan senam
( yelah..lau kte jogging je tanpa senam t otot jadi gelebeh )
tapi kalau ikutkn tak setiap hr aku ikut jadual diet
penah terlepas smpai 4 hari kot
dasyat kan
jadi aku rase x mustahil untuk aku dapatkan berat dulu
berat mase
 aku form 5
slim aje aku dulu
skang dah tembam
emmmm pape pon. tlg bg semangat dekat aku
aku bukan nak kurus untuk cantik
tapi nak kurus untuk sihat..



notamulut: risau nak cuti kat umah time cuti thaipusam...




Tiada ulasan: