Khamis, Januari 3

~SAMBAL BELACAN~


Assalamualaikum...
ai semua...
( grpp...klukk.....errrrrr )
adoh sudah....

terkenang dulu:
seorang budak perempuan yang suka akan kepedasan..
di rumah tidak boleh didapati..
di asrama lukut,PD kadang kala boleh..
plg diingati dapat di kenduri kawen..
terus jatuh cinta...
 namun, sekarang semakin kuat..
makan tanpanya boleh buat x selera..
3 senduk sebagai kuah..
membuatkan budak tersebut berselera makan..
dicicah bersama ulam-ulaman..
plg digemari ialah kacang botol dan ulam raja..


ketongggg!!!!!!
( ahh baru tersedar dr lamunan )
aku bukan nak cite pasal dulu2..
aku cume nak cite pasa keenakan sambal belacan
setahu aku ulam-ulaman memg baik..
tp dr segi sambal belacan untuk perut dan usus
aku x pasti..
hehe...nie semua sebb aku dah pedih perut

bile aku cube stop, mmg tak bleh
cube korang tengok kat hidangan ni:




kalau aku terliur.....


k lah, makan berpada-pada.
salam..


notamulut:kurangkan jdk satu senduk...






Tiada ulasan: