Rabu, Januari 2

SELAMAT TAHUN BARU (*0*)


Assalamualaikum w.b.t....
selamat petang..
selamat tahun baru kepada semua...


pehhh tak sangke umur aku tahun ni 22..
aku dah tua rupenye kan..
tapi yang aku pelik, aku still mude ag skang nie..
muke pon org ckp masih budk sekolah menengah.
(org cakap)

hehe..ok hari ni aku nak share something.
azam baru aku ialah KURUS
n aku tau ramai yang kat luar sane pon nak gak
macam aku ni budak masih belajar
terikat dengan kuliah dan masa
tapi aku x tipu, masa petang aku sentiasa free
cume terpulang pd aku je
tp tulah, kan best lau ade gak kawan2 join
(hehe pasan macam artis lak den)

ok2..badan aku tahun lepas saiz M
skang ni tahun baru saiz L
entah bile nak saiz S
tpi aku rase xkan dapat saiz S sebb aku ni tinggi orangnya
tangan panjang
(bukan kaki pencuri)


ni ade sikit petua dari akulah:
(sesuai untuk pelajar2 mcmku)

  • bawak botol mineral ke kelas
  • jangan sentuh ais, minuman manis
  • tengahari mesti makan tapi kurangkan
  • pagi kene sarapan
  • malam jgn makan
  • atau malam makan buah atau yg remeh2.
  • petang senam..

ok jom kite same2 kuruskan badan!!!


notamulut:pipi biar comel, tp bdn elakkan...



Tiada ulasan: