Jumaat, Januari 2

Tips tema bakal pengantin 2015


 Selamat malam
( ahh mne pegi idea aku ni )

Entah mengapa aku xde perasaan nak menaip
Kenapa dan mengapa

Arghhh kebodohan sungguh aku ni

Malam ni aku nak kongsi pemilihan tema pengantin
Benda ni aku dapat dari pemerhatian

Sebabnya insyallah
Jika dipermudahkan aku salah seorang bakal tersebut


 Tapi hanya nasihat aku :
Janganlah anda2 smua terlampau membazir
Terhadap mak andam atau baju pengantin
Sebab korang kene ingat korang duk atas pelamin x sampai 2 jam

( hehe tulah kan..tp mmg pmpuan mmg nak over )

Dan p survey dulu harga n pakej yang korang nak
Bandingkan hasil make up mak andam
Bandingkan juga baju2 pengantin
Bandingkan juga pelamin yg boleh dibuat

Macam kat jelebu ni..aku dapat rm 2k sahaja
Untuk make up nikah, sanding dua belah
Baju pengantin dua belah
Pelamin 2 gak..satu umah n satu dewan
Make up sanding gak ok

Ade orang kate lau murah nanti x cntik
( dlm hti aku cukupla skdr make up nipis )

Arghh melalut sungguh..sori geng

Aku harap korang pilih tema ape selain tu pon boleh
Sebab bukan org yg kawin..
Ko yg kawin!!

Tak kisah tema ikut tahun ke x..
Janji majlis selesai..akad nikah sah

Dan yg penting kwin tak berhutang huhu

Notamulut : sekejap je mse berlalu sampai x sabar nak posting.



Tiada ulasan: