Sabtu, Januari 11

BMM 3108 MEMANG BEST


Sebab apa aku suka sangat dengan subjek ni kerana pensyarah pembimbing yang ingat nama aku beb. Dalam kelas aku, dia ingat nama aku sebab dia cakap die pernah duduk Jelebu.

Yolah, aku pun duk Jelebu dan aku gadis Jelebu yang dikatakan cantik tu.( dalam lagu Warisss ok )

Ok, subjek ni sebenarnya dah lama aku belajar, sekarang aku dah semester 7, cuma hari ni aku teringat yang aku dah lama tak kongsi ilmu Bahasa Melayu dengan korang kan. Jadi aku kongsi lah benda ni.

Pembentangan ni aku yang buat dan aku buat rujukan di mana-mana sahaja yang berkaitan lah. Selebihnya korang semua kene lah baca rujukan yang lagi terperinci agar bila kawan tanya, korang dapat jawab.

Nah :


















Tu sahajalah, perkongsian daripada aku. Harap dapat membantu kepada sesiapa yang tengah belajar subjek ni.


Notamulut : Aku duk n9, tapi kenapa aku tak pandai cakap n9 bila di penang?

 

Tiada ulasan: