Ahad, Januari 12

KENANGAN BISKUT LUTUT (^-^)


Bila pertama kali aku dengar cite dari member aku pasal biskut lutut ni, buat aku rasa ghairah nak cari benda ni.

Macam sedap je..macam sedap je..haha kakton2..

Dah lah time tu die bercerita macam benda tu sedap gile dan benda baru dalam hidup aku.Waktu tu jugaklah aku rasa macam terliur beb. Yolah aku tengah lapar.

Bila aku tanya encik google :


Aku terus tergelak sorang2..lah rupenye aku kenal biskut lutut ni hah..Jadi bukan member aku jelah yang tau..hehe ni kalau member aku baca, habis kene selipar aku..

Oklah, kenangan aku dengan biskut ni memang banyak dan lazat weh, aku selalu makan biskut ni dengan kopi O kaw atau teh O kaw aje beb.Bila kita cecah die lame2, biskut pon dah penuh air, baru masuk dalam mulut..pehh sedapnye lah aiii..

Tapi aku nak bagitau juga yang kalau dekat tempat aku dokek n9 tu, panggil die biskut kering je oii..bukan lutut..haha tapi nilah yang best mengenai bahasa tau.Lain tempat lain panggilannya.

Jadi, aku nak sarankanlah siapa yang nak buat bajet makanan tuk tahun ni, masukkanlah biskut lutut ni dalam menu atau dalam senarai barang.Antara sebabnya:

- Kos yang murah.

- Mengenyangkan dan boleh dijadikan sebagai minum petang atau minum malam.

- Mengajar anak2 untuk berbajet.Janganlah bawak anak pergi makan kfc ke atau benda2 barat ni, bagi diorang makan ni, mesti diorang suka . Korang buatkan air milo pastu letak dalam cawan bagi sorang satu pastu bagi biskut.Biar diorang cecah sendiri.Konfom!


Notamulut : Wei, mana lah aku nak carik biskut ni?


Tiada ulasan: