Selasa, November 11

CARA NAK JADI LELAKI ROMANTIK ?

Selamat malam... malam yang indah

(Tangan sebelah di atas dahi sebelah lagi di enset )

Sambil menyanyikan lagu...doo....re...mi..kahkah

Lagu apa ek..sedap juga aku dengar kat radio..ade masa aku kongsi

Baik..malam ni aku nak kongsi la kan..

Disebabkan aku ni seorang wanita berhati sensitif..

(Konfomlah bernafsu dengan lelaki)

Sebab aku wanita tegar ok hehe

Malam ni aku nak umumkan lah..dalam dunia semua wanita sukakan 

Seorang lelaki yang romantik kalau takde pon 

Adelah secoet romantik..sebab memang lumrah

Wanita perlukan keromantikan seorang lelaki...


Cara die :

● lelaki kena ingat selalu yang perempuan dahagakan prihatian korang.

● lelaki bolehlah tanya wanita beliau mahukan ape

● lelaki perlu turunkan ego untuk melayan wanita

*cara ni khas untuk lelaki yang tak romantik lah..sebab klu dah romantik x perlu baca dah



Contoh benda yang boleh buat wanita rasa korang romantik :

● bila nak kelua bersama berilah bunga / kad / cokolat

● bila berjalan bersama tolong jalan seiring jangan tinggalkan wanita di belakang

● masa oder makanan..lelaki oderlah

● buatlah suprise hadiah yang mampu..


Kalau ikutkan banyak lagi cara dan contoh perilaku yang lelaki boleh buat.. 

Pehhh..asal rini aku jiwang ni ekk..pasal ape ekk..

Mood jiwang skang..tapi ni berdasarkan pengalaman aku

Konfom korang banyak pengalaman...kongsilah...sweet ape


Notamulut : romantik time kaple je x guna kalau dah beranak pinak ko x layan bini dengan romantik..


Tiada ulasan: